Lista zainteresowanych ebookiem

“Praktyczny przewodnik po Indeksie Glikemicznym”

makaron i ciecierzyca

Lista zainteresowanych ebookiem

“Praktyczny przewodnik po Indeksie Glikemicznym”

makaron i ciecierzyca

Jesteś zainteresowany ebookiem? Zapisz się na listę! Dzięki temu dam Ci znać, gdy się ukaże.

Ważne! Zapisanie się nie zobowiązuje Cię do zakupu ebooka!

Ale tylko osoby z listy będą mieć najniższą cenę 🙂

.

Dlaczego warto czekać na ten ebook?

  • Zobaczysz jak w praktyce wykorzystać indeks glikemiczny do komponowania posiłków

  • dostaniesz praktyczne wskazówki jak w samodzielnie w domu możemy  zmniejszyć indeks glikemiczny posiłków!

  • nie będziesz musiała całkowicie wykluczać z diety produktów z wysokim indeksem glikemiczny!

  • zobaczysz jak wyglądają zalecane porcje produktów, aby unikać dużego wyrzutu insuliny

  • pokaże Ci jak komponować posiłki

  • będziesz sama potrafiła ocenić porcję w takich sytuacjach jak: obiad u rodziny, wyjazdy, posiłki z restauracji, grill z przyjaciółmi

Dlaczego warto czekać na ten ebook?

  • Zobaczysz jak w praktyce wykorzystać indeks glikemiczny do komponowania posiłków

  • dostaniesz praktyczne wskazówki jak w samodzielnie w domu możemy  zmniejszyć indeks glikemiczny posiłków!

  • nie będziesz musiała całkowicie wykluczać z diety produktów z wysokim indeksem glikemiczny!

  • zobaczysz jak wyglądają zalecane porcje produktów, aby unikać dużego wyrzutu insuliny

  • pokaże Ci jak komponować posiłki

  • będziesz sama potrafiła ocenić porcję w takich sytuacjach jak: obiad u rodziny, wyjazdy, posiłki z restauracji, grill z przyjaciółmi

makaron i ciecierzyca

Indeks glikemiczny to bardzo ogólny wskaźnik, który pokazuje jak wzrośnie poziom glukozy we krwi po spożyciu ściśle określonej ilości węglowodanów.

W rzeczywistości może wartość ta odbiegać od stanu teoretycznego, ponieważ rzadko kiedy spożywamy dokładnie taką ilość.

Dlatego powstał ładunek glikemiczny – który oprócz wartości indeksu glikemicznego, bierze pod uwagę wielkość spożywanej porcji. Dlatego tworzę dla Ciebie album, który pokazuje ilość konkretnych produktów dla  poszczególnych wartości ładunku glikemicznego – niskiego, średniego i wysokiego. Tak, abyś mogła jeszcze skuteczniej walczyć z insulinoopornością bez samodzielnego, mozolnego wyliczania!

Indeks glikemiczny to bardzo ogólny wskaźnik, który pokazuje jak wzrośnie poziom glukozy we krwi po spożyciu ściśle określonej ilości węglowodanów.

W rzeczywistości może wartość ta odbiegać od stanu teoretycznego, ponieważ rzadko kiedy spożywamy dokładnie taką ilość.

Dlatego powstał ładunek glikemiczny – który oprócz wartości indeksu glikemicznego, bierze pod uwagę wielkość spożywanej porcji. Dlatego tworzę dla Ciebie album, który pokazuje ilość konkretnych produktów dla  poszczególnych wartości ładunku glikemicznego – niskiego, średniego i wysokiego. Tak, abyś mogła jeszcze skuteczniej walczyć z insulinoopornością bez samodzielnego, mozolnego wyliczania!

Contact Us

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

Nieczytelne? Zmień tekst. captcha txt

Napisz czego szukasz i wciśnij ENTER